home Icon
  • Nebraska
  • Omaha
home Icon

Møterom i Omaha

/Bestill på timebasis/Full service
Våre møterom i Omaha gir de perfekte omgivelsene for å arrangere en idédugnad med kolleger, imponere kunder eller avholde produktive opplæringsøkter. Møtelokalene våre kan bestilles på times- eller dagsbasis, og supportteamet vårt på stedet kan gi deg støtte når du trenger det.
Slik kan vi hjelpe deg i Omaha:
  • bullet IconKurslokaler, arrangementlokaler og konferanselokaler
  • bullet IconBestill på time- eller dagsbasis
  • bullet IconCoworking på dagbasis når du trenger det
Book nå
phone iconEller ring oss på+44 20 3839 9912

Fleksibel arbeidsplass tilpasset dine behov

Våre fleksible, fullstendig tilpassbare kontorplasser er tilgjengelig på timesbasis, per dag eller så lenge du trenger.

Private kontorer

En rekke bruksklare, fullstendig utstyrte kontorer med alt du trenger for å komme i gang.

  • calendarPer måned eller år
  • TeamsTeam i alle størrelser
Fra $ 175 per person per måned

Tilpassede kontorer

Når det som allerede er tilgjengelig, ikke er bra nok. Tilpass alle aspekter av kontorplassen, inkludert møbler og merkevare.

  • brandPer måned eller år + tilpasset
  • TeamsTeam i alle størrelser
Fra $ 175 per person per måned

Dagkontorer

En profesjonell kontorplass når du trenger det. Perfekt når du trenger et sted for å få unnagjort mye arbeid.

  • 24 hour accessPer time eller dag
  • TeamsTeam i alle størrelser
Fra $ 69 per dag

Kontor-medlemskap

Fleksibel tilgang til dagkontorer hvor og når du vil, ved tusenvis av lokasjoner verden over.

  • Flexible payment5, 10 eller et ubegrenset antall dager per måned
Fra $ 225 per måned

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang
Benytt deg av valgfrie skrivebord på dagsbasis, eller reserver en egen kontorplass i en av flere tusen lokasjoner.

Eget skrivebord

Lei så mange skrivebord du vil, i et dynamisk og delt kontorområde. Forretningsadresse og oppbevaringsløsninger er inkludert.

  • Office deskReserver permanent arbeidsplass
Fra $ 329 per person per måned

Coworking på dagsbasis

Tilgang på forespørsel til coworking-plasser i inspirerende, åpne kontorlandskaper, så det alltid finnes et skrivebord når du trenger det.

  • 24 hour accessBruk valgfritt skrivebord på time- eller dagsbasis
Fra $ 29 per dag

Coworking-medlemskap

Vil du ha mer tilgang til valgfrie kontorpulter? Lei et skrivebord for 5, 10 eller et ubegrenset antall dager hver måned.

  • Flexible paymentBruk valgfritt skrivebord så ofte du trenger det
Fra $ 119 per måned

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang
Avhengig av hvor virtuell eller fysisk tilstedeværelsen din må være, så har vi en pakkeløsning som passer for virksomheten din.

Forretningsadresse

Utvikle virksomheten og styrk troverdigheten din med en virtuell adresse for virksomheten din på en av våre over 4000 lokasjoner.

  • GlobalVirtuell tilstedeværelse hvor som helst
Fra $ 75 per måned

Virtuelt kontor

En prestisjefylt forretningsadresse, med telefonsvartjeneste, en virtuell resepsjonist og tilgang til vårt globale nettverk av business lounger.

  • KontorplassVår mest populære pakke
Fra $ 205 per måned

Virtuelt kontor pluss

Alt i vår Virtuelt kontor-pakkeløsning, pluss tilgang til møterom og fem dager med kontorplass hver måned.

  • MedlemskapVår mest omfattende pakke
Fra $ 249 per måned

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang
Møterom for alle slags formål, verden over. Tilgjengelig på timebasis, per dag – eller så lenge du trenger.

Møterom

Perfekte steder for å møtes, samarbeide og intervjue. Tilgjengelige per time, med støtte fra senterteamene våre.

  • Send en forespørsel nåOver 10 000 å velge mellom
Fra $ 25 per time

Intervjurom

Profesjonelle, private områder for å intervjue jobbsøkere, foreta medarbeidersamtaler eller lede forskningsgrupper.

  • TeamsGjør riktig inntrykk
Fra $ 25 per time

Kursrom

Perfekt når du trenger et formålstilpasset område med skrivebord, whiteboardtavler og skjermer for opplæringsøkter.

  • No capitalUtstyrt for læring
Fra $ 25 per time

Styrerom

En profesjonell kontorplass når du trenger det. Perfekt når du trenger et sted for å få unnagjort mye arbeid.

  • TeamsEn kontorplass som imponerer
Fra $ 25 per time

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang

Møterom i Omaha

    Landmark Center

    1299 Farnam Street The Old Market, Suite 300, Omaha, NE, 68102, USA

    Take in the sweeping views of downtown from this standout location in Omaha. With floor to ceiling windows stretching the length of this 15-storey skyscraper, the Landmark Center truly lives up to its name.

    The striking exterior gives way to a fresh and contemporary interior offering you a calming place to work in this dynamic city. When it’s time for a break, head to nearby Heartland of America Park where you can relax on the banks of the Missouri River.

    Møterom fra$ 25 /tBook nå

    1113 Nicholas St.

    1113 Nicholas St. 2nd & 3rd Floor, Omaha, NE, 68102, USA

    Broaden your business to Nebraska with brand-new office space at Nicholas Street in Omaha. Close to the banks of the Missouri River, hone your business in historic Omaha and its city of skyscrapers, as well as thriving banking, insurance and construction industries. Enjoy easy commuting with a bus stop only three minutes’ walk away on Nicholas Street and Omaha Amtrak Station just a seven-minute drive from your office. Take lunch in nearby food places, with Burger Theory and others within ten minutes’ walk of Cuming Street. Make the most of flexible office space for an unlimited duration, which can be upscaled as you grow.

    Enjoy a business home run at Nicholas Street, sitting pretty opposite Charles Schwab Field baseball park. Choose to work from private offices or sociable coworking spaces, with furnished meeting rooms available that can be booked easily via the Regus app. Enjoy ample onsite parking and welcome visiting clients into a friendly reception before talking business in your office space. Connect with coworkers in relaxed breakout areas with well-stocked kitchens, and get daily onsite support and super-fast WiFi. Head into Omaha after work, with Downtown only three minutes’ drive away for fine restaurants to enjoy with colleagues.

    red-dot-label

    Senter åpner snart

    Møterom fraRing ossBook nå

    Aksarben Village 4

    2111 South 67th Street Aksarben Village, Suite 300, Omaha, NE, 68106, USA

    A vibrant community awaits in Aksarben Village 4, Omaha’s premier destination for work and play. Located in the Midwest’s ‘silicon prairie’, this modern workspace puts you amongst great company including household tech giants

    With a B-cycle location outside, and well-connected by road, the centre is an easy commute and offers on-site parking. Big windows fill the workspaces and lounge with light And with Stinson Park, famous for its music festivals and market on your doorstep, you’ll be back on weekends too.

    First National Bank Business Park

    14301 FNB Parkway Suite 100, Omaha, NE, 68154, USA

    Feel inspired in the prestigious First National Bank Business Park, one of the most deseriable locations in the Midwest. Home to Fortune 500 companies, you’ll be in admirable company in First National Bank Business Park premier workspace.

    Sat among lush green lawns and immaculate landscaping, the striking architectural design of this class A building makes a powerful first impression. The impact continues inside where underground parking, sleek office space and sunlit meeting rooms ease you into a productive working day in the River City.

    Vi dekker Omaha

    Host your guests in the heartland of the US in our well-placed Meeting Rooms. Famed for being the gateway to the West, Omaha also has excellent links worldwide with its international airport an easy 3 miles outside the city.

    Møterom i Omaha som passer for deg
    Our premium Meeting Rooms for rent in Omaha are designed to meet the varying needs of modern business. Set up and ready to go, simply choose from a range of conference rooms, training suites and workshop spaces and we’ll configure the room to your requirements. With hi-speed internet, comfortable furniture and state-of-the-art equipment included, along with pens, flipcharts and whiteboards should you need them, we’ll have everything taken care of, so you can focus on the business at hand.
    Eller utforsk hele nettverket av møterom i Nebraska .

    Få svar på dine spørsmål om møterom i Omaha

    Teamet vårt står klart til å svare på alle spørsmål du måtte ha.
    Lei et møterom i Omaha fra minimum $ 25 og opp til $ 29 per time for premium-alternativet vårt. Møterommene våre har alt du trenger for å lede et produktivt møte, og de kan bestilles på timebasis eller dagsbasis. Du kan bruke dem på en måte som passer til behovene dine: som et konferanserom, styrerom, intervjurom eller kurslokale.
    Alle møterommene våre er tilgjengelige på timebasis og dagsbasis. Så hvis du trenger å leie et møtelokale for dagen, kan vi hjelpe deg med å finne den perfekte plassen i Omaha.
    Finn det ideelle stedet for ditt neste arrangement i Omaha med vårt utvalg av møterom. Vi har en rekke konferanserom, intervjurom og kurslokaler til leie i sentrene våre, som alle er utstyrt med den nyeste teknologien, høyhastighets wifi og støtteteam på stedet for å sikre at møtene dine går som de skal.
    Ja, du kan bestille et møterom fra minimum én time og opptil en hel uke på kontorhotellene i Omaha. Bare bestill på nettet, via telefon eller via Regus-appen.
    Vi anbefaler deg å bestille møterommene dine på forhånd, for å sikre at en plass er tilgjengelig for deg og gjestene dine. Når du bestiller på forhånd, har du også muligheten til å tilpasse oppsettet av rommet og ordne eventuelle behov for catering eller forfriskninger.
    Rommene våre er fullt utstyrt med moderne møbler og utstyr for videokonferanse, slik at du bare kan møte opp og komme i gang. Vi kan også ordne tavler, flipover, AV-skjermer og -projektorer på plassen din, hvis du trenger det.
    Hos Regus er møterommene våre tilgjengelig på timebasis, noe som sikrer at du kun betaler for tiden og plassen du trenger.
    Hvis møtet ditt varer lenger enn forventet, kan du forlenge rommet på timebasis, avhengig av tilgjengelighet. Snakk med teamet vårt på stedet, så kan vi se om vi kan endre bestillingen din slik at den passer deg og de nye omstendighetene dine.

    * Alle priser som vises, er gyldige på henvendelsestidspunktet, basert på 24-månedskontrakter. Priser kan endres, og vil variere avhengig av de spesifikke valgte produktene og tjenestene. Priser for kontorplass og coworking er per person per måned, og er avhengig av tilgjengelighet. Betingelser og vilkår gjelder.