Katastrofegjenoppretting

Alle bedrifter kan bli forstyrret av uventede hendelser som er utenfor deres kontroll. Hvorfor ikke beskytte deg selv mot dyre forstyrrelser med våre markedsledende løsninger for katastrofegjenoppretting? Vi hjelper deg gjenopprette raskt – og komme tilbake til normalen.

Få et tilbud

Verdens største selskaper stoler på oss

Katastrofegjenoppretting

Vi holder virksomheten din gående hvis noe uventet inntreffer, med tilgang til møblerte arbeidsplasser med alle tjenester – tilgjengelig på så kort varsel som fire timer.

Dynamisk

ContactFor 20 % av kjerneteamet ditt
Få tilgang til din egen fullt utstyrte kontorplass med én virkedags varsel, med opptil 30 dagers bruk per år.

Reservert

ContactFor den viktigste 1 % av teamet ditt
Flytt inn på en egen, reservert arbeidsplass med sikker IT-infrastruktur på så kort varsel som 4 timer, for ubegrenset antall dager i året.

Rask

ContactTilgang etter behov for alle
Tilbyr bruk av arbeidsplasser og coworking-plasser ved nødbehov. Tilgjengelig på 4000 lokasjoner verden over.

En løsning som er riktig for din bedrift

Å planlegge for det uventede krever ulike leveringsnivåer avhengig av ditt unike oppsett, arbeidsmønster og hvilke medlemmer av teamet ditt du vurderer som viktige for bedriften din. Uansett hvem du støtter, vil vi tilby alt fra hjemmekontorløsninger til midlertidige coworking-plasser – mens kritiske kontorfunksjoner kommer i gang igjen så fort som mulig.

Få et tilbud >

Minimale forstyrrelser, maksimal støtte

Våre kontorer i forretningssenter tilbyr alt teamet ditt trenger for å holde virksomheten i gang – så lenge det er behov for det. Du kan være sikker på at alt er satt opp og klart til bruk, og våre erfarne støtteteam er på plass for å gi deg hjelp om du skulle ha ytterligere behov.

  • flexibleDin egen private kontorplass
  • wifiTrådløst internett i bedriftskvalitet
  • breakout areaFå tilgang til møterom og pauseområder
  • 24 hr cctv monitoringSikkerhet, rengjøring, forsyningstjenester og vedlikehold
  • TelephoneDirekte bedriftstelefon
  • 24 hour accessFå tilgang til kontoret ditt døgnet rundt

Støtte når og der du trenger det

Vår globale rekkevidde lar oss hjelpe hundrevis av virksomheter i året, fra alle typer forstyrrelser. På kort varsel kan vi tilby tilgang til 4000 arbeidsplasslokasjoner i alle storbyer, byer og transportknutepunkter verden over. Så du kan holde virksomheten i gang hvis noe uventet skjer.

Vi diskuterer dine behov for katastrofegjenoppretting.

Våre erfarne rådgivere står klar for å hjelpe deg med å skape den riktige katastrofegjenopprettingsplanen for din virksomhet.

Få et tilbud

Få svar på dine spørsmål om coworking

Teamet vårt står klart til å svare på alle spørsmål du måtte ha.
Det er mulig du trenger en kombinasjon av alle tre – tenk på arbeidsstyrken din og hvilken støtte du vil trenge for å holde kritiske (og ikke-kritiske) team i gang. Dynamisk gir deg en fungerende, privat kontorplass innen en virkedag – vi anbefaler dette for 20 % av teamet ditt. Reservert gir deg en permanent reservert arbeidsplass – ideell for 1 % av roller. Rask gir ad-hoc-arbeidsplasser i en nødssituasjon til ethvert medlem i teamet ditt som trenger det.
Vi forstår den kritiske betydningen av å holde virksomheten i gang, og gir samarbeidende og proaktiv støtte i en krisesituasjon. John Frost, M&S' sjef for forretningskontinuitet, forklarer hvordan Regus arbeidet sammen med dem under en nødssituasjon ved deres britiske hovedkvarter i Paddington, London: «Regus støttet oss ved avbrudd der vi var i stand til å fortsette virksomheten som vanlig for mer enn 2000 kolleger i hovedkvarteret vårt, på grunn av et brudd i en gassledning utenfor bygningen vår.»
«Regus-teamet kunne identifisere alternativ arbeidsplass på mindre enn fire timer, noen som er mye raskere enn den 24-timers serviceavtalen som vi frivillig inngikk. Dette ble satt stor pris på ettersom hendelsen skjedde mandag før jul, og derfor en viktig tid for virksomheten vår. Regus-teamet forsto at det hastet, og reagerte eksepsjonelt godt med tydelig kommunikasjon som en viktig del av den vellykkede responsen.»
Forsikring for avbrudd i virksomheten er ikke er svar når katastrofen rammer – det kan hjelpe med å begrense økonomiske tap, men det kan ikke returnere tjenester til kunden, og heller ikke gjenopprette et tapt omdømme. Virksomheten din er på sitt mest sårbare når en uforutsigbar katastrofe skjer. Uten en skikkelig plan som vurderer alle tilgjengelige løsninger, vil sjansen for å mislykkes øke betraktelig.
De beste planene vil ha en god balanse mellom:
egen katastrofegjenoppretting for kritisk viktig personell som trenger spesialutstyr
spesiell kontorplass for ansatte som håndterer konfidensiell informasjon
ansatte som ikke er kritisk viktige, arbeider hjemmefra i løpet av en gjenopprettingsperiode
tilrettelagt og fleksibel kontorplass for å opprettholde teamtilnærming og tillate tilgang til fasiliteter
De best forberedte virksomheter vet hva som er viktig og hva som trengs for å kunne fortsette å arbeide. De tar også hensyn til de ansattes behov under en katastrofegjenoppretting. Disse behovene kan omfatte:
familieforpliktelser
ønsket om å jobbe i et team
tilgang til supportnettverk
sikker kommunikasjon
moderne fasiliteter
Vurder transportforbindelser eller parkeringsmuligheter. Hvis du planlegger for trusselen for strømbrudd eller regional evakuering, sørg for å velge en lokasjon som er langt nok unna det eksisterende kontoret for å ikke bli rammet av den samme begivenheten. Og vurder hva de ansatte mener om den nye lokasjonen – er den like tilgjengelig for teamet ditt, og vil det være greit å reise dit for dem?
Ideen om å jobbe hjemmefra kan synes å være en attraktiv løsning i utgangspunktet, og det kan faktisk være det beste valget for ansatte som allerede gjør dette, men når det bare brukes som en nødløsning, gjør det mange forutsetninger og er sjelden bærekraftig på lengre sikt. Det er en forutsetning om at alle ansatte har tilstrekkelig rask, pålitelig og sikker internettforbindelse og kommunikasjonsnettverk. I tillegg er ikke katastrofer begrenset til kun næringseiendom – boligområder kan også bli rammet, ofte med mye større konsekvenser. Det er også viktig å huske at ansatte som jobber hjemmefra raskt kan føle seg isolert, men en mangel på interaksjon med kolleger.

* Alle priser som vises, er gyldige på henvendelsestidspunktet, basert på 24-månedskontrakter. Priser kan endres, og vil variere avhengig av de spesifikke valgte produktene og tjenestene. Priser for kontorplass og coworking er per person per måned, og er avhengig av tilgjengelighet. Betingelser og vilkår gjelder.