Brussels Zuid-Midi Railway Station Regus Express

Beretninger

Fordelene med møteromstjenesten til Regus

Lesetid:  2 Minutter

Joëlle Brumagne, kontorsjef i Thalys, forklarer hvordan bekvemmeligheten Regus møterom gir, gjør dem til et ideelt valg for hennes organisasjon

 

Nå som det finnes Regus lokasjoner ved nesten alle større europeiske jernbanestasjoner, har det blitt vanlig for Thalys, den internasjonale høyhastighetstogoperatøren, å henvende seg til Regus når de har behov for møterom.

Thalys betjener 26 destinasjoner på tvers av Belgia, Frankrike, Nederland og Tyskland, og virksomheten har nesten 600 ansatte. Selv om hovedkontoret ligger i Brussel, er møterom langs hele jernbanenettet en nødvendighet.

«Vi bruker nesten utelukkende steder i nærheten av jernbanestasjoner der Thalys stopper, mest i Brussel og Paris, der vi holder viktige møter, for eksempel med styret», sier Joëlle Brumagne, kontorsjef og personlig assistent for Thalys` CEO.

Brumagne jobber fra Thalys` hovedkontor på Place Marcel Broodthaers, bare et steinkast fra både Regus Brussels South Station- og Regus Brussels Zuid-Midi Railway Station-kontorene, som Thalys også benytter seg av. På samme måte holder selskapet ofte møter på Regus lokasjonen ved Paris Gare du Nord i den franske hovedstaden.

Brumagne legger til at størrelsen på møterommene – som har plass til minst 21 personer – fungerer bra for Thalys. «Ettersom vi bare har to store møterom på vårt eget kontor, hjelper Regus oss med å organisere møter med mange deltakere», sier hun.

Uansett om virksomheter skal være vertskap for presentasjoner, intervjuer, kundesamtaler eller opplæringsøkter, kan de spesifisere sin foretrukne romkonfigurasjon. Kontorpersonell vil være tilgjengelig på stedet og møterommene er alltid rene og klare til bruk. Rommene er også utstyrt med høyhastighets internett i tillegg til telefonutstyr, flipchart, tavle og penner om nødvendig. AV-skjermer og projektorer er tilgjengelige på forespørsel.

Småsulten? Catering kan organiseres, og selvsagt også den viktige serveringen av kaffe og te. «Vi leier iblant store møterom med andre fasiliteter som kontorrekvisita og catering», sier Brumagne. Personalet er også tilgjengelig på telefon eller e-post for å svare på henvendelser angående rommet og er tilstede på møtedagen for å ta i mot og hjelpe møtedeltakerne.

Det er dette personlige preget Thalys setter pris på. Brumagne fremhever spesielt Regus` imøtekommenhet overfor selskapets forespørsler og rollen som møteromssjef i Regus Belgia, Bill Williams, spiller.

Alle møterom, konferanserom og styrerom – som alle kan leies på timebasis – kan reserveres raskt og enkelt ved hjelp av Regus-appen (10 % rabatt gjelder for bestillinger gjort på denne måten).

Men hva med de 7,5 millioner passasjerene som bruker Thalys` tog hvert år? Da 50 % av de reisene reiser i forbindelse med jobb, er de fleksible kontorstedene en fordel også for dem.

Enten du er en internasjonal forretningsreisende eller jobber for et stort europeisk jernbaneselskap, kan du gå av toget og rett inn i et møte.

 

Se hvordan bedriften deres kan dra nytte av Regus` møterom her