Kurs og konferanse: - Like enkelt som å booke hotellrom

Produktivitet

Kurs og konferanse: – Like enkelt som å booke hotellrom

Lesetid:  3 Minutter

Hos Regus finner du kurs- og konferanselokaler til alle anledninger, enten det er yogakurs, lederkonferanser eller workshops.

 

I Regus sine ulike lokaler spredt rundt i Oslo har kunder mulighet til å finne et kurs- og konferanselokale som er skreddersydd deres behov.

– Vi har kurs- og konferanselokaler i alle mulige størrelser. I Nydalen har vi et populært auditorium med plass til 112 personer. Vi har også små- og mellomstore møterom, med plass til alt fra seks til 20 personer, forteller Helen Richardsen som er Community Manager for Regus Nydalen.

Regus sine kurs- og konferanselokaler blir brukt til alt fra yogakurs, lederkonferanser og workshops.

– Vi har en del faste kunder som for eksempel driver med coaching og som holder jevnlige sertifiseringskurs. Vi har også IT-firmaer som holder kurs der de har workshops for nye produkter og tjenester, forteller Helen Richardsen.

– Og i dag hadde vi blant annet leger som leier lokaler for å gi influensavaksine. Fasilitetene våre kan tilpasses til så og si alt, forteller Helen Richardsen.

Kurs og konferanse: - Like enkelt som å booke hotellrom

Regus’ største konferansesenter

Nydalen Konferansesenter er Regus sitt største konferansenter. Auditoriet i Nydalen er godt utstyrt med med mikrofoner og lydanlegg.

– I tillegg har vi AV-utstyr og store skjermer som er enkle å bruke, sier Helen Richardsen.

Konferansesenteret er også tilknyttet kantinen med ekstra sitteplasser ved behov.

– Denne delen av lokalet brukes ofte som et supplement til konferanserommene. Det er perfekt om man skal ha gruppeoppgaver eller jobbe i mindre team for eksempel, fortsetter Helen Richardsen.

I tillegg til Nydalen Konferansesenter, har Regus stor kapasitet på Regus Posthuset som ligger sentralt plassert ved Oslo S.

– Der har vi også et auditorium med plass til over 100 personer, forteller Mari Ann Sveum, Community Manager i Regus.  

Små og mellomstore møterom også populære

Om du ikke har behov for så store lokaler har alle de andre Regus-lokasjonene mange mindre rom som dekker ulike behov.

– Vi ser at det er viktig å tilby mer enn bare kontor for å få en bredere kundegruppe, sier Mari Ann Sveum.

– Både små og mellomstore møterom og konferanselokaler er attraktive for mange av kundene våre og vi opplever en jevn og god etterspørsel etter disse lokalene. Dette er på grunn av god service, pris, og ikke minst fleksibiliteten vi tilbyr, sier Mari Ann Sveum.  

Enkelt å booke og tilgjengelig for alle  

Å leie kurs- og konferanselokaler av Regus skal være kjapt og enkelt for alle, og du trenger ikke være kunde for å benytte Regus sine konferanselokaler.  

– Det er like enkelt som å booke et hotellrom, forteller Helen Richardsen.

For å leie fasiliteter hos Regus er det bare å registrere seg på nettsiden, og deretter får du direkte tilgang til å booke det konferanse- eller møterommet du har behov for.

For å kunne tilby gode kurs- og konferansefasiliteter er Regus opptatt av å ha innbydende lokaler, riktig utstyr, og komfortable møbler.

Riktig utstyr som er enkelt å bruke og som virker er en forutsetning for et godt konferanselokale. Tilgang til alt av fasiliteter, som servering og toaletter, er også viktig. Og sist, men ikke minst er det viktig med tilgang til god hjelp om man har behov for det.

– Når du leier et kurs- eller konferanserom hos Regus får du hjelp hele veien. Fra du booker rommet på nettsiden vår og til du forlater rommet, kan vi hjelpe deg med hva enn det skulle være, avslutter Helen Richardsen.