Beklager, vi finner ikke {{term}}. Prøv igjen.
Regus' respons på covid-19

Møterom i Tallis House

2 Tallis Street, Tallis House, Blackfriars, London, EC4Y 0AB

Regus's Blackfriars serviced offices are housed in a refurbished business centre conveniently located just south of Fleet Street. The office space suits companies working in the legal and accountancy sectors as well as major corporates. The office space has a striking modern red and black décor with a convenient business lounge to drop into. There are four Sherlock Holmes inspired meeting rooms, Moriarty seats four, Alder and Holmes both seat six people and Watson accommodates 16 delegates comfortably. The meeting rooms all come equipped with a projector/TV screen, flip chart, whiteboard and markers, highspeed business quality WiFi and videoconference phone.

The centre is located in London’s EC4 postcode and is within easy walking distance of Chancery Lane and Holborn which offer a wide range of bars and restaurants. Blackfriars and City Thameslink train stations are nearby for regional connections to Kent and Sussex including Brighton. Alongside the road bridge is Blackfriars Millennium Pier, a stop for river bus services with routes offered to Embankment, Chelsea Harbour and Putney. Across Blackfriars Bridge, Southbank has an abundance of restaurants and bars as well as The Royal Festival Hall with its riverside terrace and roof garden, the Oxo Tower, The Royal National Theatre and the striking Tate Modern.

Mer
Bestill nå

Møterom i Tallis House

2 Tallis Street, Tallis House, Blackfriars, London, EC4Y 0AB

Regus's Blackfriars serviced offices are housed in a refurbished business centre conveniently located just south of Fleet Street. The office space suits companies working in the legal and accountancy sectors as well as major corporates. The office space has a striking modern red and black décor with a convenient business lounge to drop into. There are four Sherlock Holmes inspired meeting rooms, Moriarty seats four, Alder and Holmes both seat six people and Watson accommodates 16 delegates comfortably. The meeting rooms all come equipped with a projector/TV screen, flip chart, whiteboard and markers, highspeed business quality WiFi and videoconference phone.

The centre is located in London’s EC4 postcode and is within easy walking distance of Chancery Lane and Holborn which offer a wide range of bars and restaurants. Blackfriars and City Thameslink train stations are nearby for regional connections to Kent and Sussex including Brighton. Alongside the road bridge is Blackfriars Millennium Pier, a stop for river bus services with routes offered to Embankment, Chelsea Harbour and Putney. Across Blackfriars Bridge, Southbank has an abundance of restaurants and bars as well as The Royal Festival Hall with its riverside terrace and roof garden, the Oxo Tower, The Royal National Theatre and the striking Tate Modern.

0203 666 5000

  • Full skjerm
  • Veibeskrivelse
  • Street view
Se alle beliggenheter i London

Hvorfor bør du velge et Regus-møterom?

Tilgjengelig på timebasis

Lei møterom på timebasis så lenge du trenger.

Rom som kan tilpasses

Tilpass rommets utforming i henhold til type møte.

Enkel bestilling

Bruk appen til å bestille møterom raskt – du trenger ikke å ringe.

Klart til bruk

Rommet er klart når du ankommer.

Velg arbeidsområdet

Intervjurom – hold møter med potensielle kandidater, uten grense på antall gjester

Intervjurom

Møt mulige kandidater, uten øvre grense for antallet gjester du kan invitere.

Styrerom – store og velmøblerte styrerom med plass fra åtte til tolv personer

Styrerom

Store styrerom med plass til åtte til tolv personer. Utstyrt med møbler av ypperste kvalitet.

Kursrom – hold kurs for bedriften din med catering tilgjengelig

Kurslokaler

Sett opp plassen til å holde kurs for firmaet ditt – servering er tilgjengelig

Konferanserom – større møterom for å holde små arrangementer og konferanser

Konferanserom

Våre større møterom er ideelle for mindre arrangementer og konferanser.

Priser med alt inkludert

Betal på timebasis for et fullt utstyrt møterom, inkludert fasiliteter, møbler, høyhastighets Internett og en bemannet resepsjon.

Møterom etter behov, du kan leie per time og kun betale for de fasilitetene du trenger

Bruk etter behov

  • Lei på timebasis, så trenger du ikke betale for det du ikke bruker
  • Betal kun for de ekstratjenestene du trenger for hvert møte
Tilpass møterommet ditt – organiser møbler og utstyr for å møte behovene dine

Rom som kan tilpasses

  • Organiser møblementet og utstyret i henhold til behov
  • Legg til rette for møtet ved å ta i bruk presentasjonsutstyr og tilbehør
Møterom med høyhastighetsinternett, WiFi inkludert og med telefonutstyr etter behov

Teknologi

  • Høyhastighets Internett- og WiFi-tilkobling inkludert
  • Telefonutstyr tilgjengelig ved behov
Møtefasilitetene inkluderer arktavler, whiteboard, AV-skjermer og projektorer ved behov

Møteutstyr

  • Flippover, hvittavle og tusjer er tilgjengelig ved behov
  • AV-skjermer og -projektorer tilgjengelig
Bemannet resepsjon som tar imot gjestene dine ved ankomst og hjelper til med å sette opp AV-utstyret som kreves

Bemannet resepsjon

  • La gjestene få en profesjonell velkomst
  • Hjelp med å sette opp det AV-utstyret du har behov for
Bestill nå

Flere måter å jobbe på i London

Vi tilbyr mer enn bare kontorplasser

...

Presentable rom i Tallis House til møter, salgspresentasjoner, kurs og intervjuer

Møterom

Klart for arbeid – alt klart før ankomst, bare møt opp og sett i gang med arbeidet

Dagkontor

Betal kun for det du trenger – velg medlemskap basert på hvilken kontorplass du bruker mest

Businesslounger

Tilpasset funksjonshemmede}

Administrer kontorplassen din med Regus-appen

Administrer alt fra der du er

Last ned Regus-appen fra Apple App Store eller Google Play.

Last ned Regus-appen i Apple App Store      Last ned Regus-appen i Google Play Store

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.