Beklager, vi finner ikke {{term}}. Prøv igjen.

Møterom i Breda, City Centre

Ceresstraat 1, 1st floor, 4811 CA Breda

The Breda centre is in a modern office building on Ceresstraat, a well-known business address in the heart of the city, close to banks, business consultancy firms and producers of consumer goods. Breda's economy is rooted in an industrial heritage with an established food and drinks industry as well as being home to pharmaceutical, marketing and other financial companies. Today it is growing as a hub both as a regional service centre and for networking and meeting on an international level with a strong reputation for logistics and trade. This is not surprising given its unique location between the main ports of Rotterdam and Antwerp and excellent road and rail infrastructure – the perfect combination for the fast and efficient transport of both people and goods. Increasing numbers of leading overseas companies from Europe to America and the Asia are choosing Breda as the location for their Benelux or European head offices.

Mer
Bestill nå

Møterom i Breda, City Centre

Ceresstraat 1, 1st floor, 4811 CA Breda

The Breda centre is in a modern office building on Ceresstraat, a well-known business address in the heart of the city, close to banks, business consultancy firms and producers of consumer goods. Breda's economy is rooted in an industrial heritage with an established food and drinks industry as well as being home to pharmaceutical, marketing and other financial companies. Today it is growing as a hub both as a regional service centre and for networking and meeting on an international level with a strong reputation for logistics and trade. This is not surprising given its unique location between the main ports of Rotterdam and Antwerp and excellent road and rail infrastructure – the perfect combination for the fast and efficient transport of both people and goods. Increasing numbers of leading overseas companies from Europe to America and the Asia are choosing Breda as the location for their Benelux or European head offices.

+31 76 7901000

  • Full skjerm
  • Veibeskrivelse
  • Street view
Se alle beliggenheter i Breda

En betrodd partner verden rundt

LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

Hvorfor bør du velge et Regus-møterom?

Tilgjengelig på timebasis

Lei møterom på timebasis så lenge du trenger.

Rom som kan tilpasses

Tilpass rommets utforming i henhold til type møte.

Enkel bestilling

Bruk appen til å bestille møterom raskt – du trenger ikke å ringe.

Klart til bruk

Rommet er klart når du ankommer.

Velg arbeidsområdet

Intervjurom – hold møter med potensielle kandidater, uten grense på antall gjester

Intervjurom

Møt mulige kandidater, uten øvre grense for antallet gjester du kan invitere.

Styrerom – store og velmøblerte styrerom med plass fra åtte til tolv personer

Styrerom

Store styrerom med plass til åtte til tolv personer. Utstyrt med møbler av ypperste kvalitet.

Kursrom – hold kurs for bedriften din med catering tilgjengelig

Kurslokaler

Sett opp plassen til å holde kurs for firmaet ditt – servering er tilgjengelig

Konferanserom – større møterom for å holde små arrangementer og konferanser

Konferanserom

Våre større møterom er ideelle for mindre arrangementer og konferanser.

Priser med alt inkludert

Betal på timebasis for et fullt utstyrt møterom, inkludert fasiliteter, møbler, høyhastighets Internett og en bemannet resepsjon.

Møterom etter behov, du kan leie per time og kun betale for de fasilitetene du trenger

Bruk etter behov

  • Lei på timebasis, så trenger du ikke betale for det du ikke bruker
  • Betal kun for de ekstratjenestene du trenger for hvert møte
Tilpass møterommet ditt – organiser møbler og utstyr for å møte behovene dine

Rom som kan tilpasses

  • Organiser møblementet og utstyret i henhold til behov
  • Legg til rette for møtet ved å ta i bruk presentasjonsutstyr og tilbehør
Møterom med høyhastighetsinternett, WiFi inkludert og med telefonutstyr etter behov

Teknologi

  • Høyhastighets Internett- og WiFi-tilkobling inkludert
  • Telefonutstyr tilgjengelig ved behov
Møtefasilitetene inkluderer arktavler, whiteboard, AV-skjermer og projektorer ved behov

Møteutstyr

  • Flippover, hvittavle og tusjer er tilgjengelig ved behov
  • AV-skjermer og -projektorer tilgjengelig
Bemannet resepsjon som tar imot gjestene dine ved ankomst og hjelper til med å sette opp AV-utstyret som kreves

Bemannet resepsjon

  • La gjestene få en profesjonell velkomst
  • Hjelp med å sette opp det AV-utstyret du har behov for
Bestill nå

Flere måter å jobbe på i Breda

Vi tilbyr mer enn bare kontorplasser

...

Presentable rom i Breda, City Centre til møter, salgspresentasjoner, kurs og intervjuer

Møterom

Klart for arbeid – alt klart før ankomst, bare møt opp og sett i gang med arbeidet

Dagkontor

Betal kun for det du trenger – velg medlemskap basert på hvilken kontorplass du bruker mest

Businesslounger

Tilpasset Funksjonshemmede}

Administrer kontorplassen din med Regus-appen

Administrer alt fra der du er

Last ned Regus-appen fra Apple App Store eller Google Play.

Last ned Regus-appen i Apple App Store      Last ned Regus-appen i Google Play Store

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.