Beklager, vi finner ikke {{term}}. Prøv igjen.
Regus' respons på covid-19

Møterom i The Intermark

Level 41, Vista Tower, The Intermark, 348 Jalan Tun Razak, 50400 Kuala Lumpur

The Intermark is part of an integrated development, prominently located at the junction of two of the most commercially-active streets - Jalan Tun Razak and Jalan Ampang - in Kuala Lumpur city centre. This is a much sought-after corporate address in a city fast becoming an international commercial, financial and entertainment centre. The Intermark comprises of two 'grade A' office buildings, the first 'Doubletree by Hilton' hotel in South East Asia and a 200,000-square-foot retail podium. Just 800 metres from Petronas Twin Towers, tenants in The Intermark's Vista Tower, one of the tallest buildings in Kuala Lumpur, will enjoy spectacular views of those iconic towers and of the Kuala Lumpur city skyline. The centre is close to many top hotels and numerous restaurants and banks and major embassies.

Mer
Bestill nå

Møterom i The Intermark

Level 41, Vista Tower, The Intermark, 348 Jalan Tun Razak, 50400 Kuala Lumpur

The Intermark is part of an integrated development, prominently located at the junction of two of the most commercially-active streets - Jalan Tun Razak and Jalan Ampang - in Kuala Lumpur city centre. This is a much sought-after corporate address in a city fast becoming an international commercial, financial and entertainment centre. The Intermark comprises of two 'grade A' office buildings, the first 'Doubletree by Hilton' hotel in South East Asia and a 200,000-square-foot retail podium. Just 800 metres from Petronas Twin Towers, tenants in The Intermark's Vista Tower, one of the tallest buildings in Kuala Lumpur, will enjoy spectacular views of those iconic towers and of the Kuala Lumpur city skyline. The centre is close to many top hotels and numerous restaurants and banks and major embassies.

603-2690 1300

  • Full skjerm
  • Veibeskrivelse
  • Street view
Se alle beliggenheter i Kuala Lumpur

Hvorfor bør du velge et Regus-møterom?

Tilgjengelig på timebasis

Lei møterom på timebasis så lenge du trenger.

Rom som kan tilpasses

Tilpass rommets utforming i henhold til type møte.

Enkel bestilling

Bruk appen til å bestille møterom raskt – du trenger ikke å ringe.

Klart til bruk

Rommet er klart når du ankommer.

Velg arbeidsområdet

Intervjurom – hold møter med potensielle kandidater, uten grense på antall gjester

Intervjurom

Møt mulige kandidater, uten øvre grense for antallet gjester du kan invitere.

Styrerom – store og velmøblerte styrerom med plass fra åtte til tolv personer

Styrerom

Store styrerom med plass til åtte til tolv personer. Utstyrt med møbler av ypperste kvalitet.

Kursrom – hold kurs for bedriften din med catering tilgjengelig

Kurslokaler

Sett opp plassen til å holde kurs for firmaet ditt – servering er tilgjengelig

Konferanserom – større møterom for å holde små arrangementer og konferanser

Konferanserom

Våre større møterom er ideelle for mindre arrangementer og konferanser.

Priser med alt inkludert

Betal på timebasis for et fullt utstyrt møterom, inkludert fasiliteter, møbler, høyhastighets Internett og en bemannet resepsjon.

Møterom etter behov, du kan leie per time og kun betale for de fasilitetene du trenger

Bruk etter behov

  • Lei på timebasis, så trenger du ikke betale for det du ikke bruker
  • Betal kun for de ekstratjenestene du trenger for hvert møte
Tilpass møterommet ditt – organiser møbler og utstyr for å møte behovene dine

Rom som kan tilpasses

  • Organiser møblementet og utstyret i henhold til behov
  • Legg til rette for møtet ved å ta i bruk presentasjonsutstyr og tilbehør
Møterom med høyhastighetsinternett, WiFi inkludert og med telefonutstyr etter behov

Teknologi

  • Høyhastighets Internett- og WiFi-tilkobling inkludert
  • Telefonutstyr tilgjengelig ved behov
Møtefasilitetene inkluderer arktavler, whiteboard, AV-skjermer og projektorer ved behov

Møteutstyr

  • Flippover, hvittavle og tusjer er tilgjengelig ved behov
  • AV-skjermer og -projektorer tilgjengelig
Bemannet resepsjon som tar imot gjestene dine ved ankomst og hjelper til med å sette opp AV-utstyret som kreves

Bemannet resepsjon

  • La gjestene få en profesjonell velkomst
  • Hjelp med å sette opp det AV-utstyret du har behov for
Bestill nå

Flere måter å jobbe på i Kuala Lumpur

Vi tilbyr mer enn bare kontorplasser

...

Presentable rom i The Intermark til møter, salgspresentasjoner, kurs og intervjuer

Møterom

Klart for arbeid – alt klart før ankomst, bare møt opp og sett i gang med arbeidet

Dagkontor

Betal kun for det du trenger – velg medlemskap basert på hvilken kontorplass du bruker mest

Businesslounger

Tilpasset funksjonshemmede}

Administrer kontorplassen din med Regus-appen

Administrer alt fra der du er

Last ned Regus-appen fra Apple App Store eller Google Play.

Last ned Regus-appen i Apple App Store      Last ned Regus-appen i Google Play Store

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.