home Icon
  • Italia
  • Milano
home Icon

Møterom i Milano

/Bestill på timebasis/Full service
Våre møterom i Milano gir de perfekte omgivelsene for å arrangere en idédugnad med kolleger, imponere kunder eller avholde produktive opplæringsøkter. Møtelokalene våre kan bestilles på times- eller dagsbasis, og supportteamet vårt på stedet kan gi deg støtte når du trenger det.
Slik kan vi hjelpe deg i Milano:
  • bullet IconKurslokaler, arrangementlokaler og konferanselokaler
  • bullet IconBestill på time- eller dagsbasis
  • bullet IconCoworking på dagbasis når du trenger det
Book nå
phone iconEller ring oss på+44 20 3839 9912

Fleksibel arbeidsplass tilpasset dine behov

Våre fleksible, fullstendig tilpassbare kontorplasser er tilgjengelig på timesbasis, per dag eller så lenge du trenger.

Private kontorer

En rekke bruksklare, fullstendig utstyrte kontorer med alt du trenger for å komme i gang.

  • calendarPer måned eller år
  • TeamsTeam i alle størrelser
Fra € 149 per person per måned

Tilpassede kontorer

Når det som allerede er tilgjengelig, ikke er bra nok. Tilpass alle aspekter av kontorplassen, inkludert møbler og merkevare.

  • brandPer måned eller år + tilpasset
  • TeamsTeam i alle størrelser
Fra € 149 per person per måned

Dagkontorer

En profesjonell kontorplass når du trenger det. Perfekt når du trenger et sted for å få unnagjort mye arbeid.

  • 24 hour accessPer time eller dag
  • TeamsTeam i alle størrelser
Fra € 35 per dag

Kontor-medlemskap

Fleksibel tilgang til dagkontorer hvor og når du vil, ved tusenvis av lokasjoner verden over.

  • Flexible payment5, 10 eller et ubegrenset antall dager per måned
Fra € 205 per måned

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang
Benytt deg av valgfrie skrivebord på dagsbasis, eller reserver en egen kontorplass i en av flere tusen lokasjoner.

Eget skrivebord

Lei så mange skrivebord du vil, i et dynamisk og delt kontorområde. Forretningsadresse og oppbevaringsløsninger er inkludert.

  • Office deskReserver permanent arbeidsplass
Fra € 129 per person per måned

Coworking på dagsbasis

Tilgang på forespørsel til coworking-plasser i inspirerende, åpne kontorlandskaper, så det alltid finnes et skrivebord når du trenger det.

  • 24 hour accessBruk valgfritt skrivebord på time- eller dagsbasis
Fra € 19 per dag

Coworking-medlemskap

Vil du ha mer tilgang til valgfrie kontorpulter? Lei et skrivebord for 5, 10 eller et ubegrenset antall dager hver måned.

  • Flexible paymentBruk valgfritt skrivebord så ofte du trenger det
Fra € 109 per måned

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang
Avhengig av hvor virtuell eller fysisk tilstedeværelsen din må være, så har vi en pakkeløsning som passer for virksomheten din.

Forretningsadresse

Utvikle virksomheten og styrk troverdigheten din med en virtuell adresse for virksomheten din på en av våre over 4000 lokasjoner.

  • GlobalVirtuell tilstedeværelse hvor som helst
Fra € 69 per måned

Virtuelt kontor

En prestisjefylt forretningsadresse, med telefonsvartjeneste, en virtuell resepsjonist og tilgang til vårt globale nettverk av business lounger.

  • KontorplassVår mest populære pakke
Fra € 165 per måned

Virtuelt kontor pluss

Alt i vår Virtuelt kontor-pakkeløsning, pluss tilgang til møterom og fem dager med kontorplass hver måned.

  • MedlemskapVår mest omfattende pakke
Fra € 255 per måned

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang
Møterom for alle slags formål, verden over. Tilgjengelig på timebasis, per dag – eller så lenge du trenger.

Møterom

Perfekte steder for å møtes, samarbeide og intervjue. Tilgjengelige per time, med støtte fra senterteamene våre.

  • Send en forespørsel nåOver 10 000 å velge mellom
Fra € 5 per time

Intervjurom

Profesjonelle, private områder for å intervjue jobbsøkere, foreta medarbeidersamtaler eller lede forskningsgrupper.

  • TeamsGjør riktig inntrykk
Fra € 5 per time

Kursrom

Perfekt når du trenger et formålstilpasset område med skrivebord, whiteboardtavler og skjermer for opplæringsøkter.

  • No capitalUtstyrt for læring
Fra € 5 per time

Styrerom

En profesjonell kontorplass når du trenger det. Perfekt når du trenger et sted for å få unnagjort mye arbeid.

  • TeamsEn kontorplass som imponerer
Fra € 5 per time

Trenger du litt hjelp?

Arranger en én-til-én-samtale med en profesjonell rådgiver.

  • Agenter er tilgjengelige verden over
  • Diskuter forskjellige løsninger
  • Motta et tilpasset tilbud
  • Registrer deg og kom i gang

Møterom i Milano

    Corso Italia 3

    Corso Italia n.3, Milan, Lombardia, 20122, ITA

    Give your business a home with character in The Angle, a striking historic building in the city. Our Signature Corso Italia workspace is just 500 metres from Duomo Square, making it a convenient and highly desirable place to do business.

    Welcome your guests into the stunning marble reception and take in views of Torre Velasca and Milan Cathedral from the second-floor terrace while you enjoy lunch. Step out to Basilicas Park or Guastalla Gardens for a refreshing walk or explore the highly-rated restaurants in the neighbourhood.

    Private kontorer fra€ 669 /md.Få et tilbud
    Dagkontorer fra€ 159 /dagBook nå

    Via Mengoni 4

    Via Mengoni 4, Milan, 20121, ITA

    Be inspired by successes of the past as you work from this historic building beside Piazza Duomo, Milan’s central square. Via Mengoni 4 is where commerce meets culture, with a location that offers you road and metro connections across the city.

    Beyond the elegant grand exterior you’ll find a comfortable, stylish workspace filled with plenty of light. Take in the sights of the city, with the best of Milan’s art museums, the opera at La Scala and fine dining just a short walk away.

    Private kontorer fra€ 495 /md.Få et tilbud
    Dagkontorer fra€ 129 /dagBook nå

    Piazza Vetra 17

    Piazza Vetra 17, Milan, 20123, ITA

    The view from this centre’s stunning workspaces will leave you in no doubt as to why its name roughly translates as ‘canal lock’. In fact, the entire Navigli neighbourhood is named after the network of centuries-old canals that wind between historic structures and modern office blocks alike. Piazza Vetra 17 blends old and new Milan; a glistening, glass-fronted professional hub bordering the grounds of one of the city’s oldest (and most beautiful) chapels. Inside the centre, floor-to-ceiling windows offer spectacular views and ensure natural light fills every designer office and meeting room, while high-speed Wi-Fi and professional staff ensure your productivity is at its peak.

    The Milanese wrote the book on al fresco drinking and dining, so it’s no surprise that the streets surrounding this centre are lined with an array of bohemian shops, bars and eateries. This is a creative district, with hidden gems and inspiration at every turn – including the charming Piazza Vetra park on your doorstep. And when you’ve had your fill of networking, exploring and embracing local culture, you’ll find getting home a breeze thanks to an array of local transport links.

    Private kontorer fra€ 599 /md.Få et tilbud
    Dagkontorer fra€ 159 /dagBook nå

    Largo Richini 6

    Largo Richini 6, Milan, Lombardia, 20122, ITA

    Run your business with confidence in an inspiring building beautifully renovated by renowned architect Gae Aulenti. Largo Richini 6 is right at the heart of the city, opposite the University of Milan and well-served by road, bus and tram routes.

    Head to the roof terrace for an inspired place to think and take in the stunning views of Milan Cathedral, Velasca Tower and the tree-lined square below. Explore a mix of international cuisines at nearby restaurants, or enjoy a short walk to Giardini della Guastalla for the ultimate urban oasis.

    Private kontorer fra€ 449 /md.Få et tilbud
    Dagkontorer fra€ 109 /dagBook nå

    Kontor-pakker for regelmessig tilgang.

    Kontor-medlemskap gir tilgang til lokasjoner i alle større byer. Med lave priser og fleksible vilkår.

    Kontorplass (priser per måned)

    5 dager€ 205 per måned
    10 dager€ 349 per måned
    30 dager€ 529 per måned

    Vi dekker Milano

    As one of southern Europe’s key transport hubs, Milan makes the ideal host city for your latest event. Welcome clients from across northern Italy for meetings, presentations and pitches in our fully-equipped meeting rooms.

    Møterom i Milano som passer for deg
    Five major train stations and an international airport make it easy for you to host your clients in Milan. Adapt our modern meeting rooms to your event, and present however works best for you with flat-screen TVs, whiteboards and projectors available. Add videoconferencing technology to connect with your clients, wherever they are in the world.
    Utforsk andre områder i Milano
    Møterom i Porta Venezia (5),Møterom i Porta Nuova (3)
    Eller utforsk hele nettverket av møterom i Italia .

    Få svar på dine spørsmål om møterom i Milano

    Teamet vårt står klart til å svare på alle spørsmål du måtte ha.
    Lei et møterom i Milano fra minimum € 5 og opp til € 55 per time for premium-alternativet vårt. Møterommene våre har alt du trenger for å lede et produktivt møte, og de kan bestilles på timebasis eller dagsbasis. Du kan bruke dem på en måte som passer til behovene dine: som et konferanserom, styrerom, intervjurom eller kurslokale.
    Alle møterommene våre er tilgjengelige på timebasis og dagsbasis. Så hvis du trenger å leie et møtelokale for dagen, kan vi hjelpe deg med å finne den perfekte plassen i Milano.
    Finn det ideelle stedet for ditt neste arrangement i Milano med vårt utvalg av møterom. Vi har en rekke konferanserom, intervjurom og kurslokaler til leie i sentrene våre, som alle er utstyrt med den nyeste teknologien, høyhastighets wifi og støtteteam på stedet for å sikre at møtene dine går som de skal.
    Ja, du kan bestille et møterom fra minimum én time og opptil en hel uke på kontorhotellene i Milano. Bare bestill på nettet, via telefon eller via Regus-appen.
    Vi anbefaler deg å bestille møterommene dine på forhånd, for å sikre at en plass er tilgjengelig for deg og gjestene dine. Når du bestiller på forhånd, har du også muligheten til å tilpasse oppsettet av rommet og ordne eventuelle behov for catering eller forfriskninger.
    Rommene våre er fullt utstyrt med moderne møbler og utstyr for videokonferanse, slik at du bare kan møte opp og komme i gang. Vi kan også ordne tavler, flipover, AV-skjermer og -projektorer på plassen din, hvis du trenger det.
    Hos Regus er møterommene våre tilgjengelig på timebasis, noe som sikrer at du kun betaler for tiden og plassen du trenger.
    Hvis møtet ditt varer lenger enn forventet, kan du forlenge rommet på timebasis, avhengig av tilgjengelighet. Snakk med teamet vårt på stedet, så kan vi se om vi kan endre bestillingen din slik at den passer deg og de nye omstendighetene dine.

    * Alle priser som vises, er gyldige på henvendelsestidspunktet, basert på 24-månedskontrakter. Priser kan endres, og vil variere avhengig av de spesifikke valgte produktene og tjenestene. Priser for kontorplass og coworking er per person per måned, og er avhengig av tilgjengelighet. Betingelser og vilkår gjelder.