Beklager, vi finner ikke {{term}}. Prøv igjen.

Møterom i Villeurbanne, Le Patio

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Mer
Bestill nå

Møterom i Villeurbanne, Le Patio

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

0033 (0)4 20 10 62 00

  • Full skjerm
  • Veibeskrivelse
  • Street view
Se alle beliggenheter i Villeurbanne

En betrodd partner verden rundt

LinkedIn
Cigna
Accenture

Hvorfor bør du velge et Regus-møterom?

Tilgjengelig på timebasis

Lei møterom på timebasis så lenge du trenger.

Rom som kan tilpasses

Tilpass rommets utforming i henhold til type møte.

Enkel bestilling

Bruk appen til å bestille møterom raskt – du trenger ikke å ringe.

Klart til bruk

Rommet er klart når du ankommer.

Velg arbeidsområdet

Intervjurom – hold møter med potensielle kandidater, uten grense på antall gjester

Intervjurom

Møt mulige kandidater, uten øvre grense for antallet gjester du kan invitere.

Styrerom – store og velmøblerte styrerom med plass fra åtte til tolv personer

Styrerom

Store styrerom med plass til åtte til tolv personer. Utstyrt med møbler av ypperste kvalitet.

Kursrom – hold kurs for bedriften din med catering tilgjengelig

Kurslokaler

Sett opp plassen til å holde kurs for firmaet ditt – servering er tilgjengelig

Konferanserom – større møterom for å holde små arrangementer og konferanser

Konferanserom

Våre større møterom er ideelle for mindre arrangementer og konferanser.

Priser med alt inkludert

Betal på timebasis for et fullt utstyrt møterom, inkludert fasiliteter, møbler, høyhastighets Internett og en bemannet resepsjon.

Møterom etter behov, du kan leie per time og kun betale for de fasilitetene du trenger

Bruk etter behov

  • Lei på timebasis, så trenger du ikke betale for det du ikke bruker
  • Betal kun for de ekstratjenestene du trenger for hvert møte
Tilpass møterommet ditt – organiser møbler og utstyr for å møte behovene dine

Rom som kan tilpasses

  • Organiser møblementet og utstyret i henhold til behov
  • Legg til rette for møtet ved å ta i bruk presentasjonsutstyr og tilbehør
Møterom med høyhastighetsinternett, WiFi inkludert og med telefonutstyr etter behov

Teknologi

  • Høyhastighets Internett- og WiFi-tilkobling inkludert
  • Telefonutstyr tilgjengelig ved behov
Møtefasilitetene inkluderer arktavler, whiteboard, AV-skjermer og projektorer ved behov

Møteutstyr

  • Flippover, hvittavle og tusjer er tilgjengelig ved behov
  • AV-skjermer og -projektorer tilgjengelig
Bemannet resepsjon som tar imot gjestene dine ved ankomst og hjelper til med å sette opp AV-utstyret som kreves

Bemannet resepsjon

  • La gjestene få en profesjonell velkomst
  • Hjelp med å sette opp det AV-utstyret du har behov for
Bestill nå

Flere måter å jobbe på i Villeurbanne

Vi tilbyr mer enn bare kontorplasser

...

Presentable rom i Villeurbanne, Le Patio til møter, salgspresentasjoner, kurs og intervjuer

Møterom

Klart for arbeid – alt klart før ankomst, bare møt opp og sett i gang med arbeidet

Dagkontor

Betal kun for det du trenger – velg medlemskap basert på hvilken kontorplass du bruker mest

Businesslounger

Tilpasset Funksjonshemmede}

Administrer kontorplassen din med Regus-appen

Administrer alt fra der du er

Last ned Regus-appen fra Apple App Store eller Google Play.

Last ned Regus-appen i Apple App Store      Last ned Regus-appen i Google Play Store

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.