Beklager, vi finner ikke {{term}}. Prøv igjen.
Regus' respons på covid-19

Møterom i 81 Rue de France

81 Rue de France, 3ème Étage, 06000 NIce, Alpes-Maritimes

The perfect choice for any business, this inviting and well-equipped co-working environment in Nice is situated near the heart of Gambetta’s pedestrianized centre. It’s in an incredible location, only a five-minute walk from Nice’s beachfront walkway, and within easy reach of the Gambetta and Buffa bus stations. These, as well as the Masséna Light Rail stop, provide an easy link Gare de Nice Ville train station, perfect for regional travel or trips to the Airport. Inside this characterful traditional office building, you’ll find meeting rooms, serviced and un-serviced offices and a shared lounge with seating areas and vending machines.

Each of these facilities is well lit, comfortable and features high-speed Internet access, so you’re able to work wherever you feel comfortable. When you need a break, you can take a trip down to the sea for some fresh air, or perhaps take a walk round the Jardin Albert I, a beautiful public park with fountains, monuments and trees. If you need a spot of inspiration, a trip to the Villa Masséna Museum or the Fine Arts Museum of Nice may be in order. Back in the office, take advantage of the friendly working environment to network and build a portfolio of connections in this amazing location.

Mer
Bestill nå

Møterom i 81 Rue de France

81 Rue de France, 3ème Étage, 06000 NIce, Alpes-Maritimes

The perfect choice for any business, this inviting and well-equipped co-working environment in Nice is situated near the heart of Gambetta’s pedestrianized centre. It’s in an incredible location, only a five-minute walk from Nice’s beachfront walkway, and within easy reach of the Gambetta and Buffa bus stations. These, as well as the Masséna Light Rail stop, provide an easy link Gare de Nice Ville train station, perfect for regional travel or trips to the Airport. Inside this characterful traditional office building, you’ll find meeting rooms, serviced and un-serviced offices and a shared lounge with seating areas and vending machines.

Each of these facilities is well lit, comfortable and features high-speed Internet access, so you’re able to work wherever you feel comfortable. When you need a break, you can take a trip down to the sea for some fresh air, or perhaps take a walk round the Jardin Albert I, a beautiful public park with fountains, monuments and trees. If you need a spot of inspiration, a trip to the Villa Masséna Museum or the Fine Arts Museum of Nice may be in order. Back in the office, take advantage of the friendly working environment to network and build a portfolio of connections in this amazing location.

33 (0)4 89 41 03 10

  • Full skjerm
  • Veibeskrivelse
  • Street view
Se alle beliggenheter i NIce

Hvorfor bør du velge et Regus-møterom?

Tilgjengelig på timebasis

Lei møterom på timebasis så lenge du trenger.

Rom som kan tilpasses

Tilpass rommets utforming i henhold til type møte.

Enkel bestilling

Bruk appen til å bestille møterom raskt – du trenger ikke å ringe.

Klart til bruk

Rommet er klart når du ankommer.

Velg arbeidsområdet

Intervjurom – hold møter med potensielle kandidater, uten grense på antall gjester

Intervjurom

Møt mulige kandidater, uten øvre grense for antallet gjester du kan invitere.

Styrerom – store og velmøblerte styrerom med plass fra åtte til tolv personer

Styrerom

Store styrerom med plass til åtte til tolv personer. Utstyrt med møbler av ypperste kvalitet.

Kursrom – hold kurs for bedriften din med catering tilgjengelig

Kurslokaler

Sett opp plassen til å holde kurs for firmaet ditt – servering er tilgjengelig

Konferanserom – større møterom for å holde små arrangementer og konferanser

Konferanserom

Våre større møterom er ideelle for mindre arrangementer og konferanser.

Priser med alt inkludert

Betal på timebasis for et fullt utstyrt møterom, inkludert fasiliteter, møbler, høyhastighets Internett og en bemannet resepsjon.

Møterom etter behov, du kan leie per time og kun betale for de fasilitetene du trenger

Bruk etter behov

  • Lei på timebasis, så trenger du ikke betale for det du ikke bruker
  • Betal kun for de ekstratjenestene du trenger for hvert møte
Tilpass møterommet ditt – organiser møbler og utstyr for å møte behovene dine

Rom som kan tilpasses

  • Organiser møblementet og utstyret i henhold til behov
  • Legg til rette for møtet ved å ta i bruk presentasjonsutstyr og tilbehør
Møterom med høyhastighetsinternett, WiFi inkludert og med telefonutstyr etter behov

Teknologi

  • Høyhastighets Internett- og WiFi-tilkobling inkludert
  • Telefonutstyr tilgjengelig ved behov
Møtefasilitetene inkluderer arktavler, whiteboard, AV-skjermer og projektorer ved behov

Møteutstyr

  • Flippover, hvittavle og tusjer er tilgjengelig ved behov
  • AV-skjermer og -projektorer tilgjengelig
Bemannet resepsjon som tar imot gjestene dine ved ankomst og hjelper til med å sette opp AV-utstyret som kreves

Bemannet resepsjon

  • La gjestene få en profesjonell velkomst
  • Hjelp med å sette opp det AV-utstyret du har behov for
Bestill nå

Flere måter å jobbe på i NIce

Vi tilbyr mer enn bare kontorplasser

...

Presentable rom i 81 Rue de France til møter, salgspresentasjoner, kurs og intervjuer

Møterom

Klart for arbeid – alt klart før ankomst, bare møt opp og sett i gang med arbeidet

Dagkontor

Betal kun for det du trenger – velg medlemskap basert på hvilken kontorplass du bruker mest

Businesslounger

Tilpasset funksjonshemmede}

Administrer kontorplassen din med Regus-appen

Administrer alt fra der du er

Last ned Regus-appen fra Apple App Store eller Google Play.

Last ned Regus-appen i Apple App Store      Last ned Regus-appen i Google Play Store

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.

La oss komme i gang

Uansett bedrift eller prisnivå, hjelper vi deg å finne riktig arbeidsplass.